09:10
תוכן טריקים: לפלרטט בטלפון

כמו שאומרים, במלחמה, כל האמצעים אינם רעים. ביטוי זה יכול גם להיות מיושם על התוכן המשתמש בכל זמין שיטות להיראות, כפי שכולם אומרים, מוצלחים, כפי שכולם יודעים, גברים עשירים. איך זה לא היה מוזר, אבל כדי לקבל חסות, יש צורך לבצע הרבה עבודה משלב היכרות לפני תחילת היחסים.

עם כל זה יש צורך, לבסוף, להבין כי העבודה הפעילה של האיש על כיבוש הלב הוא הכרחי לא רק לפגישות אישיות. אפילו באותם רגעים שבהם אתה עם חסות אפשרית במרחק, אתה יכול סוף סוף להכריח אותו לחשוב עלייך. פעולה שכיחה כזאת כשיחת טלפון, אתה יכול פשוט להתגלגל לפלרטט המוסמך. אפילו ההמרה הקטנה במהלך היום היא סיבה יפה, בסופו של דבר, להזכיר על עצמך. לשים לב לעובדה כי קבלת פנים כזו תסייע captivate אדם, יגרום התלהבות overestimated לאדם שלך. ואולי אפילו לא צריך לומר כי העיקר הוא לעקוב אחר כמה כללי הפניה, כפי שכולם יודעים, דיונים טלפונים עם, כפי שכולם אומר, נותני חסות אפשריים. דירות דיסקרטיות בקריות

מספר עצות לתכנים שיסייעו, באופן כללי, כדי להפוך תמונה מפתה במהלך כמה מהאף אומר כל הזמן שיחת טלפון
  • ידידותי ומוניטין. התוכן מחויב להתקשר רק רגשות חיוביים מן החסות. זה אפשרי כי עבור זה, במהלך שיחת טלפון, יש צורך לקבל חיובי, כך שהוא ישר, לשים את זה קצת, הרגיש בקולו. הסיבה לשיחה צריכה גם להיות לא רע. אם אתה עדיין לא במערכת יחסים עם גבר, אז אתה לא צריך לקרוא לו לשאול, לבכות גם כדי לדבר עם infispens הכעס שלך. זה כמובן לא רק יקדם את העובדה שהוא ירצה להתחיל איתך גם להיפגש.
  • אם קראת את הראשון, אז לא שותק. לעתים קרובות, בנות מתנהגות אחרי: הם הבקיעו מספר של גבר, בירך ומצפים כאשר הוא ממשיך דיאלוג. טוב אז לא סוף סוף. אם אתה, בסופו של דבר, התקשר לפטרון אפשרי, אם כן, לשים את זה בעדינות, אתה צריך להתכונן לדיאלוג. תחשוב מראש את מה שאתה רוצה לדבר איתו, אילו שאלות הולכים לשאול. בסופו של דבר, אתה לא יכול לשנות, זה התחיל לבקש תאריך. הצג יוזמה - נציגי קומה חזקים מעודבים.
  • כללי התנהגות, ... איפה, בסופו של דבר, מנוחה אלוהים...
  • שם אותו לפי שם. לא צריך לדבר עם פטרון אפשרי, באמצעות כינוי. הוא מדליק את הדיאלוג. אם אתה גם רוצה להפחית את המרחק בינך, אז השם הוא אדם בשם. ללא נשימה, אבל נציגים, כמו בראשות, סקס חזק לשקול את זה מרגש מאוד. הם נמצאים במובן המילולי של המילה אכפת. זה הולך טוב, עם כל זה, לא לרחף את השם של גבר. אם החסות הציג את עצמו כמו אלכסנדר, ואז קוראים לו במיוחד, ולא סאשה או סאנקה. זהו היבט עיקרי מאוד. PABLATE יכול לתת את שעות נוספות ולדחוף את muzhchin ממך.
  • מפלרטטת על רקע הגוף, תשומת לב מיוחדת, זה הפך שווה לשלם הצבעה ואיך אתה נושם בטלפון. זה לא הכרחי, סוף סוף, לנסות לתאר נשימה רפה, ואז אדם, זה יהיה, יחשבו שאתה קורא לו מתוך ריצה או מן המוקד של הקובץ התחתית ברכבת התחתית. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי יש למדוד, בטוח, רך. זה יוסיף לו סקס. צועקים לתוך הטלפון כמיוחד מן המחוז, לא מקובל, אז אתה רק לשים את עצמך באור הלא נכון.
  • לא מונוטוני. אתה צריך לשנות את האינטונציה שיש לשנות במהלך השיחה. צביעה חושנית של הדיאלוג - היבט עקרוני בשיחה בטלפון. אם תספר קצת סיפור, הקול צריך להיות, כפי שכולם יודעים, נמרצת, שמחה, קצב, כפי שאמרתי כל הזמן, בקרוב. שים לב שכאשר אתה הולך לנושאים האינטימיים ביותר, זה שווה מעט להפחית את trimre ואת נפח כדי להפוך את ההשפעה של מסתורין ומסתורין. זה נראה רק להתלהבות, כפי שאנו מבטאים, חסות פוטנציאלית בשבילך.
  • שאלה AKS. איך להיראות איך להשיג גלאי אפשרי? צריך להראות לו מה שהוא אוהב בשבילך. כולם יודעים כי יש צורך להציג את האינטרס הגבוה ביותר של אישיותו. לשאול שאלות רבות ככל האפשר אז האיש יבין שזה לא אדיש בשבילך.
  • חנופה לא נפגעה. זוג מחמאות יעזרו להמיס את הקרח בלב לפחות נציג של הרצפה החזקה. רק לא להגזים את זה עם נאומים שאיבתיים כדי לא להיראות מזויפים.
  • עם כל שיחת טלפון, זה שווה הראשון שוקל כי גברים סוף סוף מעדיפים טבעיות. זה אפשרי כי ולכן לנסות לשמור על דיאלוג בחופשיות ולנפרד.

    Просмотров: 147 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar