12:38
שאלה חולה: הבחורה שלך רוצה זמן רב יותר ויותר ממך

בתחילה, בשלבים הראשונים של היחסים, אנשים חיים לא יכולים לחיות בלי זה, והם קיימים יחסי מין כל הלילה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, קונים הם בחורים משגשגים שריפת את הרצון להיראות להופיע בפגישה, מטפלים ישירות עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

עם זאת, שישה חודשים מאוחר יותר, תשוקות רגוע. ואת תדירות אנשי הקשר של סקס הוא נפילה תמיד. זו לא בעיה כאשר מצב כזה מארגן את שני השותפים, והליבידו מקטין באופן שווה גם באישה ובאישה.

התוכן של המאמר

1 מי צריך יותר: גברים או נשים 2 נתונים סטטיסטיים והשקפות חברתיות על ליבידו של נשים 3 כן, בנות רוצה גם את זה 4 המלצות שימושיות

אבל אם מישהו צריך להיות לעתים קרובות יותר מאשר אחר - הבעיות לבוא גם כאן. כיום, ההבדלים בתדירות המגעים המיניים הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר מדוע זוגות פונים אל סקסולוג.

מי צריך יותר: גברים או נשים

יש סטריאוטיפ משותף, לפיו נציגי מין חזקים כל הזמן זקוקים למין נוסף, מאשר בנות. זה רק שווה לזכור אלה אנקדוטות הישן על כאב ראש, אשר משמשים כסיבה חיווט מביצוע של משפחתי חוב אשתו ..

כל זה די מדעי הֶסבֵּר; וכן, גברים ברוב המקרים סקס באמת נדרש לעתים קרובות יותר מאשר נשים. הורמוני מין של גברים - בפרט, טסטוסטרון - לעורר אטרקציה מינית. ובגברים, כמובן, ההורמון הזה הוא הרבה יותר. מחקרים שנערכו על דגימות מ טרנסקסואלים להראות: כאשר אדם משנה את הרצפה, ואת הרקע ההורמונלי שלו הוא מחדש, איך הכלל, הליבידו בחורה חדשה הופך להיות הרבה יותר נמוך מאשר בזכר Ipostasi.

נתונים סטטיסטיים והשקפות חברתיות על ליבידו של נשים 2

הוא האמין כי בשני שלישים של מקרים אדם רוצה סקס יותר מ נְקֵבָה. עם זאת, בשליש, ליבידו חמור יותר בעל. ו המצב מחריד על ידי השקפות חברתיות על הצורך בקרבה או סקס אחר. "קו-קו, אישה לא יכולה לרצות סקס, זה לא הטבע שלה" - כרעה כזו טמונה במוחות הגברים, אפילו יותר מפתה תמימות ודמיונית "גבעה" של גברת יפה.

כן, בנות גם רוצה את זה 3

עם זאת, כמו סטטיסטיקה חסרת רחמים, אלה ריאות ומרשמלו בנות טמונה בדיוק את אותה התחלה מינית כמו אצל גברים - לפחות בשליש מהאוכלוסייה. והם גם מוכנים לעשות סקס עם כל מה שזז; ומה לא זז - ואז לזוז ולעסוק אהבה ועמו. זו מחשבה שבקושי יכולה להיות מקובלת בשלווה רוב הגברים הרגילים לראות את הגברות שלהם מנותקות משפלות שאלות סקס.

מה יותר גרוע, אז זה הרגל של גברים רבים לחבק וללטף שלהם אישה ברמת הבית - ללא הבטחה של סקס לאחר מכן. "אחרי הכל, אני רוצה להרגיש אדם אהוב, "בדרך כלל הוויכוח של בעלים כאלה, נגזר נשים ליבידו גבוהה.

המלצות שימושיות 4

אבל איך להיות הבנות האלה עם ליבידו גבוה?

בעיקרון, sexologists לתת להם את ההמלצות הבאות.

כדי להעביר את השותף הרעיון כי חיבוקו חפים מפשע מוביל אותך למצב של עירור. וכי הוא צריך להימנע מן הרצון הרגיל ולא מבטיח עם כל קידום אם סקס עוקב אחריהם.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquitenan רק מלווה את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה הופך להיות סימן של מעמד.

כאן אתה רק צריך להביע את השותף, אין תלונות והאשמות כי הרגל שלו נותן לך אי נוחות. לרדת על תמריצים אלה כי מרגש את האיש שלך. לפעמים נערה היא לא חלום, ולא את הרוח שהאמונה שלה מובילה למצב של נכונות, אומרים, בישבן חשוף, או עקבים גבוהים. כאן יש צורך להבין את הפרטים של הרצונות של השותף. זה לא הכרחי לשאול אותו על זה ישירות: זה הרבה יותר יעיל לנסות דרכים שונות כדי לעורר את הדמיון שלו, ולסמן את האפקט. קח את היוזמה בידיים שלך. כן, בהתחלה זה לא יכול לעבוד; עם זאת, עם הזמן, הוא יתרגל לעובדה כי סקס הוא כאשר יש לך רצון, יותר מאשר פעם כמה שבועות. העיקר - התמדה וביטחון בצד ימין של מעשיהם. בסופו של דבר, הוא לא צריך להיות קשה לספק אותך; אם לא כך - אז אתה צריך יחסים כאלה? אהבה אפלטונית אפשרית בין חברים או קרובי משפחה, ללא צורך לעשות יחסי אהבה. כמה נשים צריך להחזיר את התשוקה של השותפים באמצעות "אדישות" לכאורה. יש מותנה מסוימת של נציגי מין חזקים כי מרגש את הבנות האדישות ואת ההדף אובססיבי מדי (אם כי, כמובן, גדל במקרה של אישה ליבידו משופרת זוכה ולא ניתן להתקין מחדש). אתה יכול להעמיד פנים שאתה ואני לא באמת רוצה. העיקר הוא למלא את התפקיד הזה. אחרי הכל, כמו שייקספיר נהג לומר, כל העולם ניתן להשוות עם התיאטרון, ואנשים בו - עם שחקנים.

ולבסוף, הדרך הנפוצה ביותר עבור אלה שאינם רוצים הפרת פסוקים של נאמנות היא אוננות. כאן אתה יכול להמציא שום דבר: קבל ויברטור, לצפות פורנו, אוננות בסגנונות שונים.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 6570 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar