00:47
מהו אורגזמה וכיצד היא נראית "מבפנים"?

ההתלהבות המדעית לטבע אורגזמה של הנשים אינה מנוי. רופאים וסקאולוגים לשבור ראשים ולהתווכח בינם לבין עצמם בנושא כמה סוגים של אורגזמה יכול לקבל גברת ואיזה שיטות. את האירועים המונעים את הופעתה של מצב זה עוברים גם.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה 2 ארבעה צעדים זכות אורגזמה 3 סוגים של אורגזמה גבירותיי 4 על צורות האורגזמה של הנשים

מה זה אורגזמי

אורגזמה - תנאי מלווה בהנאה חריגה. זה קורה כרגע כאשר הגברת מבקשת את השיא הגבוה ביותר של תשוקה מינית - פריקה. כמה מסיבי ובהיר ירגישו לא רק על נכונות הגירוי של אזורים ארוגניים, ומדמיון הגברת, גם על כמה קרבה חזקה לשותף זה מרגיש.

העיקר הוא לא להשתמש עבור חומרים זה נושבת שיכולים פשוט להיספג על ידי פי הטבעת, מאיפה הם כמעט אף פעם לא להפוך את עצמם.עם גישה מוסמכת וחושנית, למעשה לחוות את כל שלושת סוגי האורגזמה. אבל בשביל זה אתה צריך לטפל גירוי של כל 3 אזורי מיד.סקסולוג הטוב ביותר דודסון העדיף לחלק אורגזמות על 5 צורות, ללא קשר לאזור ארוגני מגורה:

לאחר הקרובה הרפיה מלאה, מאובטח על ידי פליטת הורמונים פרולקטינים ואוקסיטוצין, גם אנדורפינים.

ארבעה צעדים של הכשרון של אורגזזמה 2

אורגזמה של גבירותי היא תהליך ממוקד, הוא מעולם לא עולה משום מקום, הוא תמיד קדמה למדינות אחרות.

עִירוּר

הכל מתחיל בהתרגשות, בהשפעתו מתחיל הגברת לחוות תשוקה סקסית ומסכים למין.

בשלב זה, פניה מכוסים סומק קל, ודם מתחיל לשפוך באופן אינטנסיבי לאזורים העיקריים הארוגניים - הנרתיק ופטמות. טירה שינויים תדר לב, הדופק נקרא.

מִישׁוֹר

עם הגירוי הנכון של אזורי ארוגני, רצון סקסי מתחיל לגדול. ברגע זה, החלק החיצוני של הנרתיק רוכש צבע קליט תחת השפעת גאות הדם. המאפיינים של הדופק ותדירות לחץ ממשיכים להגדיל, ואת גברת המפסיקה לשים לב לכול סיבות המסיחות - הוא הופך להיות די מוגדר עבור התפיסה של גירויים סקסיים.

אוֹרגַזמָה

אורגזמה עצמה היא רגע של השיא של סקס.

התקשות רוסית וחוסר מושלם של מידע העבירו לנחש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, מביש, נתון, מה צריך להיות משוחק. אבל כאן כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

הוא מלווה קיצוצים קצבים בתחום של תחתית האגן, הנרתיק והאלטרין. למרות שהרגשה נעימה מופיעה בתחום האגן, היא הולכת באופן שווה מעבר לגבולותיה ו"קבוקים "בכל הגוף.

הַרפָּיָה

לאחר השיא, מגיע הרפיה. תחושת אופוריה מלווה עייפות בכל הגוף. דם מסתובב באופן שווה מן איברי המין, ואת המאפיינים של לחץ, קצב הלב, גם נשימה מגיע לנורמה. למרות כל זאת, בשלב כזה של הגברת מסוגלת לחוות את אורגזמה.

סוגי אורגזמה של נשים

לחוקרים מסוימים יש יותר מ -10 סוגים של אורגזמה, אבל באמצעם יש לשים לב לשלוש הראשי - הדגדגן, האחורי והנרתיק. הם עשירים יותר.

סדיר

אורגזמה קדגנית מושגת בתהליך של גירוי נאות של הדגדגן. חלק זה של הגוף של אישה הוא נזק, הוא ממוקם בחלק הגבוה ביותר של הפות. זה קורה כאשר אזור רגיש הוא קשר עם החלק האחורי של חבר שהוכנס תחת זווית מסוימת. אבל זה יכול להיות רק במקרה זה אם הראש נמצא נמוך (לא גבוה מ 2.5 ס"מ מהכניסה לנרתיק). בכל המקרים האחרים, זה חייב להיות מעורר באצבעות או ויברטור.

הרגישות של הדגדגן מתעוררת באצבעות זהירות, צעצועים או לשון. הדגדגן הנרגש משנה את צבעו לרווי יותר, הופך רטוב ונפוח, והטמפרטורה שלה עולה.הגירוי של הדגדגן צפוי לא רק בתהליך של חיבה אוראלית, ובתהליך של יחסי מין מסורתיים.

מגרה את ראש הדגדגן לצעצוע או בידיים, כדי לבסוף זהירות. זה מורכב כלי דם קטן קצות עצבים, ולכן גירוי גס יכול לספק לא הנאה, אבל אי נוחות ואפילו כאב.

אורגזמה כללית נחשבת העשירה והנפוצה ביותר בהשגת. אבל זה ביסודו שוקל דבר אחד: אחרי הכשרון שלו, המשך של מעשה מיני בדרך כלל נותן ליידי תחושה של אי נוחות.

נַרְתִיקִי

סוג זה של אורגזמה הוא לא לגמרי כושר, אבל הוא האמין כי באופן ספציפי הוא נותן את הגברת הרגשות הקלוריט ביותר. עבור מנהל הכשרון שלה, גירוי מוסמך של נקודה G.

למרות העובדה כי ז 'נקרא את הנקודה, למעשה, זה כל האזור. הוא ממוקם על הקיר העליון של הנרתיק, במרחק של 3-5 ס"מ מהחלק האחורי של עצם הערווה. מורכב מרקמות הדגדגן, בלוטת ערמונית נקבה ושופכה, מאופיינת ברגישות מיוחדת.

נקודה G מוסתר רופף מן העיניים, אבל אם הגברת מתרגשת, זה יכול להיות פשוט groped עם האצבעות שלך. זה שטח קטן עם מבנה ספוגי. כדי להביא את הגברת לאורגזמה, נצטרך משיכות רכות, חולפות בצורה חלקה לגירוי פעיל, כתוצאה מה שרירי האגן שלו יתחילו להיות מתכווצים באופן פעיל, וגל החום יתחיל על ידי הגוף.

השגת אורגזמה נרתיקית יכולה להיות בתהליך של יחסי מין מסורתיים. כדי לעשות זאת, זה מספק ביסודו של החיכוך הגדול ביותר של הפין עם הקיר העליון של הנרתיק במהלך חיכוכים.

לדוגמה, אדם יכול להיכנס בזווית מסוימת בזמן שהגברת טמונה ברגליים חוצות. נערות ליווי בהרצליה

אנאלי

אורגזמה ההכנסות מופיעה על רקע גירוי האזור סביב חור הטבעת. עם קשר נאות, גירוי של הקיר האחורי של הנרתיק מתרחשת, אשר, עם מעשה מיני רגיל, כמעט תמיד ללא תשומת לב.

האורגזמה האחורית הופכת הרבה יותר בהירים במקרה זה, אם ההאל המנוסה ביותר משלב גירוי פי הטבעת מפטורות מלטפות וקליטוריס. נהדר כאשר הוא לא מוגבל לידיו, אבל מיישם צעצועים מיוחדים.בניגוד לאשליה של כל הכריז, ההישג של אורגזמה לא יכול להיות רק בתהליך של יחסי מין מסורתיים, ובמהלך המשחק.אורגזמה היא תגובה לא רצונית, אבל מערכת העצבים הבולטת היטב.

בישראל, אין בקשה לדעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות של סוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי בתורו eSquiten רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת הליווי בחורה בכיתה VIP הופך את האינדיקטור של המצב.

מצב זה מלווה התכווצויות שרירים באזורים אחד או מרובים של הגוף, של משך ובעוצמה שונים.

על צורות של אורגזמה של נשים

השגה תחת השפעת הצעצועים. אורגזמה כזו אינה תלויה בפעולות השותף. היא מושגת על ידי השיטה של ​​גירוי עקיף, תוך שימוש בשימוש בחומרים חולים. אורגזמה משולבת היא שילוב של כמה סוגים של גישה, הם לא מציאותיים לזהות אותם. אורגזמות מרובות מיוצגות על ידי סדרה שלמה של רגעים בשיאים. פריקות כאלה מתרחשות לומאן קטן של הזמן, במהלך יחסי מין 1. אורגזמת Myotonic מושג ברגעים כאלה, כשהגברת זני הגוף שלה או האזורים הנפרדים שלה (למשל, ישבן). אורגזמה מרגיעה מתרחשת כאשר הגברת במאה אחוז משחררת את גופו, משחררת לפחות מה המתח והפעילות במהלך פעילות מינית.

האחריות לאורגזמה של הנשים אינה רק על גבר, ועל הגברת. הדבר העיקרי במקרה זה הוא היחס הנפשי של השותפים והמצב המקדם קיום מלא לא רק על ידי הגופות, ורעיונות.

Просмотров: 717 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar