19:40
כיצד לקבל אורגזמה - טכניקות עיקריות עבור ההנאה

איך לחוות אורגזמה תמיד מסתובב בראש שלנו. וגם אם ניקח את זה, שאלות חדשות מופיעות: מה תרם ומדוע עכשיו. אבל snag: התשובות לא תמיד לבוא במהירות ובקלות.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה 2 סוגים של אורגזמות 3 כיצד לקבל אורגזמה

מחקרים מראים כי רק חצי מהאוכלוסייה הנשית יכול להגיע לשיא הנאה ולקבל אורגזמה, ו -10% ולא קיבל אותו בכלל. אבל אל תדאג. במאמר נדון במה הוא אורגזמה כזו ועם מה שהיא מוגשת.

מה זה אורגזמי

נתחיל עם ההגדרה. לדברי שירות הבריאות הלאומי, אורגזמה היא תחושה של שביעות רצון חזקה המתרחשת במהלך פעילות מינית. ואז שוב השאלה: אם האורגזמה יכולה להיות מושגת במהלך יחסי מין, למה זה לא תמיד מצליח? בואו ננסה להבין את זה.

המורה המפורסם של תרבות מינית ומייסד אורגני Loven, טיילור ניצוצות, אומר כי המושג הזה הוא הרבה יותר רחב. אורגזמה ניתן להשיג לא רק במהלך קרבה אינטימית, במיוחד בנרתיק או חדירה אנאלי.

נשים מרגישות את ההתקפה של האורגזמה כמתח קל, בהדרגה הגדלת, עליית פעימת הלב, ליקוי נשימה ובתכווצות שרירים. אחרי אורגזמה, יש מרפרף קצר או רטט באברי המין והסביבם.

אמנם ישנם סוגים שונים של אורגזמה, סר daisak, מורה של סקסולוגיה, סבור כי הוא אינו תלוי בכלליות של השגת הנאה. אתה תדע בדיוק מה יש אורגזמה, אבל איזה אזור מ גירוי - לא.

סוגי אורגזמס 2

גירוי של חלקים שונים של הגוף להוביל דרגות שונות של אורגזמה. אשר מהם אינטנסיבי ביותר, לשקול להלן. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

אורגזמה קדגושית. הדגדגן הוא נקודה יקרה על החלק העליון של שפת הנבט, המשמש מנוף על הנאה. איזה אורגזמה תהיה כאשר מגורה על ידי הדגדגן? לא משנה אם הידיים או השפה משמשים - האורגזמה תהיה החזקה והבהירה. זאת בשל העובדה כי מספר גדול של קצות עצבים נאספים באזור הדגדגן. אפילו את המגע הרגיל תוך לקיחת אמבטיה או מקלחת יכולה להתענג. שם לב? אורגזמה נרתיקית. על ערימת הקיפאון הקדמית יש אזור רגיש למדי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. יותר נעים להזמין Esquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

הגירוי שלה גורם לא אורגזמה חזקה פחות, אבל זה לוקח קצת יותר זמן. תנוחות נוחות עבור סוג זה של אורגזמה: תנוחה מיסיונרית: אישה באותו זמן לחצה היטב את רגליו אל החזה. תנוחה "מפה": אישה נשענת על הכתפיים על הרצפה, גבר עומד על זה ושומר על הרגליים, סוחטת עם כל חדירה. Pose "כלבלב סגנון". אישה מלמעלה: גופה נזרק, הרגליים ממוקמות ליד ראשו של גבר. אורגזמה צוואר הרחם או צוואר הרחם. צוואר הרחם מונע את המעבר של חבר עמוק יותר ממה שהוא אפשרי באופן אנטומי. הנקודה הממוקמת על הקיר האחורי של הנרתיק, נקודה, היא אזור של אורגזמה צוואר הרחם. עם זאת, ההישג של אורגזמה כזו דורש פעילות מינית אינטנסיבית מוגזמת, כמות מרשימה של הפין או צעצועים. אבל יש אחד

אבל: אפילו עם סטנדרטי או "צנוע" גודל, אתה יכול להביא את הנערה לשיא של הנאה. לשם כך, לגשת לתנוחות:

"כלבלב סגנון". "תליון מיטה" (אישה נשענת על ידיו על השולחן, מיטה, והישבן שלה נמצאים בידי אדם, במשקל). מציב "מפה". אישה מלמעלה (קלאסי).

אורגזמה צוואר הרחם לעתים קרובות יותר לקבל חובבי מין נוקשה bdsm.

נקודת אורגזמה G. נקודה זו ממוקמת על הקיר הקדמי של הנרתיק במרחק של 2 ס"מ מהכניסה לערוץ. קל להיות יפה: פני השטח של הנקודה הוא גרגרי ומגיב לעין על ידי עלייה של חומר סיכה מופרדת (זה אומר שאתה לעורר את האזור הנכון).

ניתן להשיג אורגזמה כחבר גירוי ואצבעות, צעצוע. עם זאת, החדירה אצבע לעתים קרובות יותר מביא תוצאות, כפי שאתה יכול לשלוט במהירות ובמהירות של לחיצה. תנוחות זהות לגבי אורגזמה נרתיקית. אבל אם אישה מלמעלה, אז היא יכולה להתכופף ולשכב על חזהו של השותף, והוא ייקח את היוזמה בידיו. אפשרות כזו היא win-win.

אורגזמה מגירוי של פטמות. אנחנו זוכרים על נקודות רגישות על החזה סביב הפטמות. הם נותנים אות כדי לקבל הנאה. תנוחות מוצלחות: סקס בחדר האמבטיה: מישהו תנוחות. "כלבלב סגנון". אישה מלמעלה (קלאסי). מציב "כף". משרה מיסיונרית.

כדי לשפר את חומרת התחושות, השתמש במקלות סינים, ספוג רך, משי.

אנאלי אורגזמה. פי הטבעת מכיל פעמיים קצות עצבניות יותר מאשר הדגדגן או הנרתיק. הגירוי הנכון יוביל אורגזמה בלתי נשכחת וחזקה. אילו נקודות אתה צריך להשפיע? Sphincter. טבעות שרירים בכניסה למען פי הטבעת הן רגישות ביותר. הם יכולים להיות מעושנים מעט, ללטף בשפה או בצעצועים. כדי לקבל אורגזמה, חדירה רדודה מספקת ושופעת שפע. C. זה מגיב רק על חדירה עמוקה, הממוקם על גב הנרתיק, מול הנקודה G. במין אנאלי, חבר ינוח בנקודה זו, אשר ייתן תחושה מדהימה. גישה משולבת. גירוי סימולטני של נקודות ל IG תורם להישג של הפסגה הגבוהה ביותר של הנאה. כדי לעשות את הצעצועים או חדירה אצבע לתוך הנרתיק (נוח עבור הילדה). מעורב או רב-רוסי. אם אתה מגרה פטמות, דגדגן או פי הטבעת וגדד יחד, זה יהיה אורגזמה מעורבת.

חשוב: מטרת הסיווג הזה היא לא ליצור היררכיה ברורה של הנאה, אבל ההתאוששות של זוגות לניסויים, הרעיון של הגוף שלך. כל אורגניזם הוא אדם, ומישהו, זה מספיק כדי לעורר רק פטמות כדי להשיג אורגזמה מהירה. ולמישהו מעורב יהיה מעט. בסופו של דבר: אורגזמה, כמזרח, היא עניין עדין.

כיצד לקבל אורגזזמה 3

הישג של אורגזמות מסחררות רבות דומות לגרלה הזוכה. הם כמו חלום לא ממומש. עם זאת, לא הכל כל כך בוכה. לתפוס טריקים קטנים כדי לקבל תענוג "עמוק".

תן העדפה לחיבוקים

בזמן שיפור הייצור של הורמון oxitocin, לבלות קצת זמן על קשר, לסחוט את השותף שלך. להראות את האהבה שלך, תשוקה. זה עובד הרבה יותר ביעילות עבור ציפיות טריוויאליות דרישותיה של שותף.

צפה עם חדירה

שלושה מרכיבים מרכזיים חשובים לאורגזמה:

זרימת דם לאיברי המין. מתח שרירי בכל הגוף. הפעלה oxytocin.

התרגשות הדרגתית ושותף - הנה הדרך להצלחה. לפעמים זה שווה ואיטי. פשוט להתאים את הזמן.

להתמקד על הדגדגן

בחר תנוחות שבהן זה יהיה נוח לעורר את הדגדגן. עבור נשים רבות, זהו רק LIFEBUOY בזרם של Anorgazmia. נסה את החלק האחורי של הרוכב בחזרה לשותף או "סגנון כלבלב".

השתמש בוויברטור

ויברטורים בשביל זה ולמכור. אל תתבייש. הם מגדילים את התדירות והעוצמה של אורגזמות, בין אם אתה משחק עם שותף או ביצועים סולו שלך. בחר צעצוע המבוסס על האורגזמה הרצוי וסוג הסימולציה. תקעים, חבלים, כדורים אנאלי: ואפילו זה לא הכל.

זכור את חומר הלבן

אם פיזיולוגית, אתה לא יכול לתת כמות גדולה של סיכה, לקבל חומר סיכה. זה חשוב במיוחד עבור סקס אנאלי, גירוי של פטמות. סיכה תורמת נוספת לעירור ושיפור תחושות.

תן את הרצון של פנטזיה

אל תהסס להציע שותף חדש. השתמש בכל מה שנמצא בהישג יד: חגורה, צעצועים, צעיף. קבל סקס - אביזרים. והוא יכול להתחיל עם מילים מלוכלכות ותצוגות תאוותות?

אמון השותף

לקשור את העיניים שלך לשותף או לבקש ממנו לעשות את עצמך. כאשר אתה לא רואה מה קורה מסביב, רמת הרגישות היא במקסימום. משחקים כאלה מובטחים להוביל אורגזמות חמורות.

התחל עם הידע של עצמך

אנחנו מדברים על מדיטציה. להימנע קצת זמן ממין כדי להכין את הגוף כדי לקבל תחושות חדשות. זה גם יעזור לך להחליט על תשוקות חדשות ופנטזיות.

עכשיו בשבילך נושא האורגזמה נחשף. לא לנעול את ההנאה שלך בתיבה. נסה את החדש לכבוש את הפסגות הבלתי נודעות.

בישראל, אין בהחלט מקום בדעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע, למעשה כי ליסר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

מגוון של חיים אינטימיים יעזור לחקור את הגוף שלך עבור חדש.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

נקבה אורגזמה - דבר מדהים. מיליוני בנות ברחבי העולם מעולם לא חוו אותו ומאמינים שמשהו לא בסדר עם האורגניזם שלהם. כמה נשים יכולות להגיע לאורגזמה רק כאשר אוננות, ובמין זה מסיבה כלשהי זה לא עובד. ואנשים רבים עדיין מתמקדים בונוליסטים ומאמינים שהבנות להשיג חיכוך פשוט מספיק. כמה עדיין יש לנו עבודה על החינוך המיני! לעשות אישה, הרבה גורמים חייבים להתאים. זה לא קשה אם אתה יודע את המבנה של הגוף הנשי ולבעלות את המיומנויות הבסיסיות של "היישום שלה". התיאוריה היא החבר הכי טוב של תרגול!

Просмотров: 261 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar