20:44
הקרן לדעת על סקס. אילו סכנות יכולות להיות?

הצהרת עצמו, כיצד להביע מינית צרכים - אחד הרצונות העיקריים של אדם לפחות. יש צורך לומר שבסופו של דבר, עומד ליד צריך מזון, מים ואוויר. באופן טבעי, איך כולם אומללים, מתפקד אמיתי הגוף לא צריך לקיים יחסי מין לעתים קרובות כמו מזונות להתרחש. אבל לגמרי בלעדיו זה לא מציאותי לעשות. כמה אנשים מנוהלים כך תגיד, "בעצמך", לא למשוך אנשים אחרים לשיעור זה. זה יהיה רע אם לא הבחין בכך, שרוצים למצוא את זה, איך להתבטא, קבוע (או לא מאוד) שותף, צריך לדעת על סקס כל. דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

למה צריך סקס 2 סכנה של סקס 3 מינים של מין 4 סקסי מְלַאי

למה צריך סקס

נראה שזה עונה לזה השאלה יכולה לפחות לאף אחד מבוגר. אבל למעשה, לא הכל בדיוק בדיוק כמו אולי נשמע בתשובותיו. של רוב חיי המין ישנם אנשים שטחיים מאוד ומורכב הראשי של הסטריאוטיפים והשמועות. על מנת לקבל מידע מלא על בעיה זו, כמעט כולם מחפשים מידע על האינטרנט ולעתים כתובות sexologists.

אנשים יש סקס עבור כמה סיבות עיקריות שיכולות להיות משולבות ביחד:

תשוקה לילד. כאן הכל ברור מאוד - בני הזוג שוכב את הצאצא או הבת, כך שהחניק עושה הכל כדי להיות בהריון; צריך לעשות משלך כפי שנהגנו לקרוא, צרכים מיניים. זה רצון טבעי של אדם, לגנות את זה בהחלט לא אוהב. וגברים, והגברות רוצה יחסי מין, רק משום מה, לא אוהב את זה, בסופו של דבר, לקרוא; לנסות במהירות דרך סקס עסוק הרגשות שלך. במקרה זה, השותפים של הזרם אומרים לחפש לפתח את עצמם, וזה עם זה. זוהי ביטוי של אהבה וחיבה של אינטרדיבום. וזה רצון טבעי לחלוטין, ולכן אין צורך להיות טוב יותר, בפרט Paro כבר ביחס; הכנת מערכת גנאי. בהכרח, ראוי להזכיר כי קשרים מיניים מתמידים עם שותפים להדפסה מהימנים מותר להימנע הופעתה של כמעט כל לא נעים ומסחר; משמש להרוויח. יש אנשים, לרוב הנערות, לספק לצרכנים ללקוחות עבור שכר מסוים. או, נראה כי הוא נגרם על ידי אנשים עשירים, מעת לעת לספק אותם עבור סיוע מהותי; כוונה להשתמש במין כאמצעי לשיפור החיים שלך. דוגמה מפורסמת - קשרים צטרפים בין הבוס וכפוף. כולם כבר ידוע להיות המשאלות ואת הצרכים, אז זה נראה להיות 2-OH, זה ממשיך על זה עבור סולם הקריירה.

לרוב סקס פשוט קורה ישירות סיבות אלה. מה יותר עקרוני - לפי, כפי שכולם יודעים, הסכם הדדי. הבסיסים שלהם הונחו לאחור ב העתיקות, ה 'לגבר המודרני הם הגיעו כבר נוצרו, התגלות ועם הקשת שלו.את סוגי המין העיקריים מתורגל על ​​ידי אנשים: באופן טבעי, כמה המצאה אנשים סוף סוף להלחין הן לאחרים, כמו הנהיג, דרכים חריגות להעריך את עצמם ואת עצמם פרטנר, אבל אלה שלושה סוגים של יחסי מין, לשים את זה בעדינות, הם הראשי בָּסִיס.

סכנה gesting2

הכל ידוע כמעט כי כמעט כל האנשים לא מוכן לעובדה כי מגע מיני עשוי לכלול לא נעים השלכות של תווים שונים. כדי ללמוד הכל על סקס, זה הכרחי להכיר אותו איך כולם אומללים, הצד הלא נעים.

אילו סכנות, לשים את זה בעדינות, הוא אינטימי קרבה לאדם אחר:

המחלה הכי ברורה ביותר (או STDS - מחלות המועברות מינית). אמנים שונים, כפי שאנו מבטאים, חיידקים, זיהומים ויראליים, פטרייתי. הו, כפי שאמרו לנו, כך שהסוכסן ביותר מהם שמעו כל מבוגרים - HIV, עגבת, זיבה וכמעט כל האחרים. הריון לא מתאים. במקרה של אמצעי אמצעי מניעה של סקס נרתיקי, הגברת יכולה "לעוף" עם סיכוי גבוה מאוד. במקום זאת לא היתה מטרה של סייזם, אז נדמה היה לטפל אם זה לא קורה. עוד nokonets יהיה לומר הריון מאשר לשים את זה קצת, להפריע אותו. יש כמות עצומה של medios לעכב את התפיסה. כולם ברורים היטב, ויש עדיין קונדום כל יום. קבלת פציעות במהלך המין, בעיקר אנשים חסרי ניסיון, כמעט בלתי נמנע. בעניין זה, לעתים קרובות יותר סובלים רצפה חלשה. סקס,. התנזרות ארוכה עלולה בסופו של דבר לגרום לקשיי זקפה ושפיכה. זה לא ממש עונש, שהוא כי האדם נראה מעשה מיני, אבל עדיין זה נגמר להזכיר. אם לא ניתן לקיים יחסי מין לעתים קרובות, עדיף לו לספק את עצמי, כדי לא לחשוף את עצמה בסיכון של ארקטיספי. סקס בפצועים עלול לגרום לגלוש בקבוצה. מאז רשויות מערכת הרבייה לסיים היווצרות רק שמונה עשרה שנים, עדיף לקיים יחסי מין אחרי זה.מפגשי מין מוקדמים יכולים להוביל לאופן שבו כולם יודעים שהתפתחות הגוף תיחשב בסופו של דבר.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם גברים צעירים משגשגים שרוצים להסתכל בהצלחה על הפגישה, הליכה בהישג יד עם ילדה מרהיבה. הרווחים האלה די מספיק כדי לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עם לא רק הצד הפיזי יהיה מושפע - הוא גם בסיכון של סבירים. גם סקס בגיל הפצוע, לשים את זה בעדינות, מוביל לדפדפנים מהצד הפסיכולוגי. האורגניזם הבלתי חוקי לא יכול להגיב סוף סוף לרגשות במהלך socia. בנים ובנות הם רק חוויה פיזיולוגית ירודה, רגשות כואבים של הקצאת, אשר יהיה הבסיס לעסקים מגעילים למין. סקס עם גילאים קטנים הוא בעיה רעה מאוד עם החוק. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שיש צורך לחשוב על גברים צעירים, כל כך נחיתה. לא עקבי בחישוב לוקח את עדותו של "צד הקורבן", גם אם זה התרחש על ידי אינפלציה הדדית. אף אחד לא שותפנים של luckchers לא מסכנים אותו כדי לקבל סקס עד שבאה של הרוב היא לא לחשוף את עצמך איך אנחנו רגילים לקרוא, אחריות פלילית.

זהירות פרטית וייבוא איומים גדולים על קשרים מיניים, לשים את זה בעדינות, לעזור לפחות מישהו להימנע בעיות כלשהן. כדור זה נלמד מאוד על ידי רופאים רבים מדענים. לכן, זה לא בלתי אפשרי להתייחס למידע זה מופץ במקורות פתוחים. עבור מישהו שהיא תהיה ברורה אמת בולטת, ומישהו - גילוי אמיתי.

יש שלושה כללים רגילים לעזור לפחות כמה אנשים חסרי ניסיון לא מקבל את המטען של בעיות לאחר מינית צור קשר עם אדם אחר:

זה הכרחי, בסופו של דבר, להיות מוגן!אמצעי מניעה ניתן למצוא לפחות בית מרקחת, והם על הכיס של כל סיבוב. אל תדאג לגמישות של רגשות במהלך ביטחון השימוש שלהם ובריאות חשובים יותר. בשום מקרה לא ניתן להצטרף כיצד אנו מיד לדבר, כל לראות תקשורת עם זרים. זה מסוכן לטוס מ 2 צדדים - onimogut להיות ספקים מיד, אשר נראה להיות בגוף מתאים פיזית. והם יכולים להשתמש ביחסים אלה למטרותיהם - לדוגמה, שאר תחריט, סחיטה או איומים. תחת כל היבטים לא להיכנס לתקשורת כל רואה עם קטינים. יש לציין כי מסוכן לבריאותם. לא עבור כל אחד לא סודי, וזה גם מסוכן למבוגר עם איך נבלה את הצד המשפטי בכלל.

אלה, כפי שאנו מבטאים, ידע בסיסי יהיה מספיק כדי לא להיכנס לקושי.

מין זנים 3

ישנם מספר מינים עיקריים סקס, אשר רק מתורגלים על ידי אנשים ברחבי העולם. מעשים קדימה דמות מינית העונשת על פי חוק. במקום זאת לא מראש משחק תפקידים של תפקידים.שיעורי מין הוא בהכרח, נֶחְמָד. אבל יש לו חסרונות ואפילו סכנה.

סקס נרתיקי מסורתי. השם אומר לעצמו - רק גברים וגברות משתתפים בצורת זו של סגרים פיזיים. זהו תרגול משגשג ביותר, קל ליישם ונעים; ORALSEX. במהלך מגע מיני כזה, אחד השותפים כדי לדבר משתמש sigbles, שפה ופה כדי לעורר אורגזמה מן הצמד שלהם. מועסקים או גברת מספקת גברת אחרת בעזרת איך להשיג, סקס אוראלי, מתעורר את התהליך, בסופו של דבר, ייקרא "cunnilingus". אף אחד לא לוקח ליטוף של השותף שלו, זה נקרא "מציצה". כולם ברורים שיש עוד גרסה של 3 של אוראוזקסים - "anilingus", כאשר המעדן מתרחש על ידי גירוי האנלי של 1 של השותפים של הפה, השפתיים ואת השפה של אחר. אנאלי. למעשה, זהה לנרתיק, רק אורגזמה, זה היה אפשרי להיות מושגת וחדירה וחדירה לתוך posteiploscope, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, אדם או עם עזרה opalloimiters אחרים "צעצועי מין". זה כרגיל, בדרך כלל זה נחשב בדרך כלל, משחק לא מתקבל על הדעת של סקס, אבל, רק רק דעות קדומות ומבטים מיושנים. רב יום בכל רחבי העולם התאמן כזה סוג של סקס מרוצה ממנה.

מִינִי המלאי 4

לא הרבה אנשים נמצאו בעצמם שותף מיני קבוע. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כמעט כולם חייבים לספק שלהם צרכים לבד. ולא אוננות מוקדמת היתה משהו באמת אסור ולא מקובל (בשל כמה מתבטאים, השפעה דתית על האוכלוסייה), אז כרגע שביעות רצון עצמית לא נחשבת משהו לא נורמלי. ראוי לציין את זה, פיתחה את כל התעשייה, אשר מתפתחת, כפי שכולם יודעים, מכשירים שונים ו מכשירים המסייעים לאנשים בודדים להאיר את הערבים העצובים.

"צעצועים" עבור מבוגרים בודדים אנשים או למי שמסתיים, באופן כללי, משתנים משלהם, כפי שכולם יודעים, חיי מין עם, הרבה מאיתנו, הוא רגיל לקריאה, קבוע שותף, מאוד. החל מדלליימטורים יומיומיים וסיום בובות מין לתכנות. הכל תלוי רק על התקציב שאנשים מוכנים לבלות על הבידור הזה.

למה צעצועי מין יכול גם להיות ישירות העובדה שאדם חסר:

Somoglavnoy - כדי להיות שאפו עצמה לא צריך שותף! יותר מכל המלונים, בנוסף, לבד עם עוד יותר נועזים והם מסוגלים לספק אפילו את הפנטזיות המגונות ביותר, אשר המצאות רבות של מומחים בהרשעות מיניות נעזרים; מגוון של שביעות רצון עצמית הוא רק עצום. כמעט כל האנשים אפילו לא חושדים. הכל ידוע מזמן כי ישנם מכשירים להכנת הצרכים אפילו כמו שאנו מתרגלים לקריאה, הפטישיסטים הנבחרים ביותר. כולם בהחלט ימצאו משהו מתאים לעצמו.נכון, תצטרך להתמודד עם הבדיקה - קמפיין בחנות סקס; צעצועי מין של כמה מצבים מאפשרים לך לקבל הנאה עוד יותר מאשר סקס נמחק. ניסיון חדש עבור אנשים בודדים, ועל עורך הדין, זה יהיה מאוד רב, כמו אנשים נהגו להביע חיי מין.

אבל לא רק צעצועי מין יכול רכישה בחנות למבוגרים. באמת, תלבושות נוף. עם השותפים שלהם, אתה יכול להתגלגל איך אנחנו מביעים, כל אחד - לפחות ב המשרתת, אם כי בשד.

לספק את החלומות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה מסוגנן מאוקראינה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, ניתן לקבל חודש מ -5,200 יורו.

שלח לעצמך עובדה אחת כי רכיב חזותי, כמו רובנו מתייעצים, עקרון מגע מיני כמעט לכל האנשים. ונוף שונים ותלבושות יורשו להגיע ממנו כמה פעמים יותר כיף.

בעזרת צעצועי מין, תלבושות ו אנשים תכשיטים לעתים קרובות לארגן משחקי משחק תפקידים במיטה. הבידור הזה הוא עבור אלה שאינם די רגילים רגילים. אתה אפילו לא יכול להזכיר את המסורתית תוכניות כגון מחייב, מעצרים "משטרה", מודאג "אחות". מוֹדֶרנִי עושר של מבחר של חנויות מין יאפשר לאנשים ליצור הרבה יותר דרש תמונות. אתה יכול, לשים את זה בעדינות, ינסה על חליפת משמרת, קריקטורה גיבור או לחלוטין להניח תפקיד נוסף במין.

חדשות טובות עבור ביישן אנשים מתונים, לשים את זה בעדינות, יהיה מה, איך נבלה אותך כל הזמן, לפחות מוצר מסוים של חנות סקס ניתן להזמין דרך האינטרנט. אולי העובדה שאתה לא צריך לדאוג שלך אנונימיות - סוחרים, יועצים ו שליחים כולם חושבים. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי אבל הכל בדיוק לא שווה פחד מביקור פיזית חנות. זה הולך לעצמו, אף אחד לא מגנה אנשים, באופן כללי, לפנות אל חנויות מין, כי תשוקה סיפוק שלך איך כולם יודעים כי הצרכים המיניים מוכתבים על ידי הטבע הכי הרבה.

יודע הכל על סקס לא בהכרח על איך אנחנו תמיד לדבר איתך כדי לקבל מ הנאה שלו. אבל במקום יש קנאות עם כל זה כדי למנוע בעיות שמור בריאות, גם משתנה גריי, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיים סקס, אז רק הכרחי ככל האפשר, לשים את זה בעדינות, ללמוד את השאלה הזאת. למתחילים באמנות נהנה רק הפתעה נעימה כמה תעלומות הסתתרות תחת הצעיף של הלא ידוע והערות שוליים "18+".

Просмотров: 127 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar