00:01
עיסוי ארוטי גברים: כללים עבור עירור מוסמך

בזמן המקרה לאבד את החדות שלהם, בגלל מה שהוא מתחיל להיראות כי השותפים היו מקורחים זה לזה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהגברות אוהבות פשוט לעשות הכל, תוך התמקדות רק על הטעם שלהם, אבל זה לא בסדר. ראוי לציין כי בתהליך ההכנה, אתה צריך לזכור על הרגעים האלה כי muzhchin כמו. כללים להכנת עיסוי ארוטי לאדם: עקרון! Aromamasla צריך לטוס לאחר הרכישה לתת גבר מרחרח.

1 למה אתה צריך גברת לעשות עיסוי ארוטי השותף שלך 2 כללי הכנה: חיצוני נוף 3 אטמוספירה 4 עיסוי ארוטי עבור גברים: 5-שלב הוראות 5 עיסוי העליון 6 תהליך אמצע 7 סיום עיסוי

לא הרבה מי יודע את העובדה כי כל אותם מעשים צריך לעשות: ברזל החזה שלך, לחץ, רגליים. מאוחר יותר אתה יכול למשוך אדם ממדינה חצי ייחודית, רגועה, החל ללטף את האזור המפגלות, אבל, עם כל זה, בלי לגעת בחבר. יש גם התגלמות של טכניקות אחרות. בשבילה הגשמה צריכה לשבת על אדם מלמעלה ולהתחיל ללעוס שמן.

למה ליידי צריך לעשות עיסוי ארוטי השותף שלך

ו, כך מתוחכם יותר עיסוי יהיה שונה, יותר, בסופו של דבר, תהיה הפתעה של גבר.

הגברת שעשתה עיסוי מינית יכולה לפתור מספר בעיות במערכות יחסים:

להשתנות כמה מאיתנו צורכים, חיים סקסי, לחזור התשוקה והרגשיות שלה; כוח שותף כדי לזכות בביטחון את עצמך ואומץ; הצג את הקובץ המצורף שלך, אשור.

כן, גברים לעתים קרובות מאבדים את יחסיהם "אני", אז לפעמים הם גם צריכים להראות את אהבתם בצורה מושלמת דרכים שונות. לא הרבה מי יודע מה זה עוזר שותפים פשוט להרגיש הרבה יותר טוב. היחס החושני מן הגברת נראה מסוגל לתרום, כפי שכולם מובנים, העובדה כי האיש היה מתבטא באופן חיובי בכלל, כפי שכולם יודעים את התחומים בפועל, ולא רק ב יחסים.

כללי הכנה: חיצוני View2

הכל נעשה תלוי כמה מאוד הגברת תתרשם ונכלא על ידי האיש שלו. עיסוי ארוטי אדם יכול להיעשות לחלוטין חלוק רחצה, אבל זה הרבה יותר טוב לבחור משהו יוצא מן הכלל. האיש חייב להרגיש את זה בשבילו הוא חדש לגמרי.

מה יעזור לגברת כדי לדבר בטוח יותר לפתות את השותף שלך:

אֵרוֹטִי מצעים. אין צורך לרוץ על איך להתבטא, קבוצה חדשה, ולא לומר שאין אפשרות ולא של זמן. מספיק כדי להביט בארון של תחתונים, שנרכשו מתישהו עבור כל הזדמנויות מיוחדות ושתל כמה פעמים אחרי תחילת היחסים. זה יהיה מתאים בכלל. הבחור הוא בקושי לי זוכר במדויק כי הגברת שלו כבר, לשים את זה בעדינות, הופיע זה להגדיר כמה שנים היפוך (הוא, סביר להניח, לא הסתכל על החזייה והתחתונים בכלל), אבל שלו הראש "מתעורר" סדרה אסוציאטיבית מרגשת הקשורים זה תִלְבּוֹשֶׁת. עדכון תסרוקת. ראוי לציין כי אפשרות טובה - לצייר את הראש שלך. לא בהכרח בצבע חדש, כגון כולם יודעים, תצורות בונה לא כלום. קל מספיק כדי לרענן את הרגיל קולר להרגיש בטוחים וסקסי. על הגברות זה מאוד יש לו השפעה חיובית, כפי שנהגנו לקרוא, שותפים במצב הרוח בתהליך של עיסוי ארוטי - מרכיב עיקרי. רֵיחַ. במקום לאדם יותר מאשר פעם באה לידי ביטוי על איך הוא היה פונה, הריח הטבעי של גופו גבירותיי, זה לא שווה גם להשתמש בכל מוצרים בטעם. באמת ב אחרת זה צריך להיות סקרמנט (לא מספיק) אלה רוחות על אשר פרטנר אומר: "אה, ממה שאתה מריח כמו כל כך הרבה?-.

אופציה מעניינת! במקום פשתן כל יום, אתה יכול להשתמש אכיל מחנות סקס. במקום בחדר זה חם, עדיף ללבוש את זה בסוף עיסוי (על ממתקים אחרים זה נראה sang). אתה יכול להסיר מהחדר במשך כמה דקות, וללכת תחתונים אכילים. אחרי זה סקס חם מסופק.

לעשות mekap לא שווה להשתמש, כמו קרוב לוודאי יהיה עיסוי עם הסוף. הכל כבר זמן רב ידוע איזה קוסמטיקה דקורטיבית לא מספיק, הימנעות כמה אזורים עם כל זה. לא פגר, שפתון - שום דבר שלא סוף סוף יכול להטביע על הכרית או האדם.

אטמוספירה 3

יצירת האווירה הנכונה היא אחת ההכנות PT עקרוני יותר עבור עיסוי ארוטי. תחושה זו קשורה קשר הדוק לסעס, כפי שנהגנו לקרוא, חיי מין בצמד. סקס "Rutin", המתרחשת על לוח זמנים קשה, מגיע במהירות. התוכן של זה הוא ילד קטן לתת לך קילוגרם לדומה לך לומר ממתקים - 1 10-20 הוא יאכל בהנאה, אבל הוא יתאים מאוחר יותר, והוא ירצה, בסופו של דבר, לחוות משהו אחר.

בְּחִירָה אורומאמאסה. יש לציין כי הראשון צריך לעקוב אחר חנות סקס - ארוממאס רגיל לא מתאים, כפי שהם יכולים לגרום לגירוי על רירית ממברנות. ראוי לציין את זה סקס משתמע, אז עדיף להיות מאופק. יש חנות סקס מיוחדת שמנים כי הם מסוכנים היטב עבור כל הגוף מתאים לעיסוי לא לעזוב סרט דביק. בְּחִירָה משטח תקין. אולי העובדה כי עבור עיסוי אתה צריך לבחור משטח מוצק. ואפילו לא צריך לקרוא את זה לדוגמה זה צריך להיות מיטה גדולה עם מזרון אורתופדי. אלא במקום אין אפשרויות, עדיף להניח שמיכה ממש על הרצפה. בְּחִירָה מוּסִיקָה. זה מאוד הכרחי להיות, לנסות לרצות את השותף שלך בעניין זה. באופן טבעי, לעשות עיסוי ארוטי תחת מיידן ברזל - אז את ההנאה. אבל ולא גבר אוהב כמה מאיתנו היא ייעוץ, מוסיקה יציבה, פופ או ראפ, אז אתה יכול, בסופו של דבר, להרים הרכב הרלוונטי. בזכות העובדה כי חלק מעריץ מסוים של כבד רק סגסוגת או מועדון טכנו, אז על רקע אתה יכול לשים מוסיקה מסורתית ב כמועמדות.

אתה יכול למנוע שמן כמו הרוחות החדשות ביותר, מריח את זה על פרק היד. הכל כבר מזמן ידוע לעובדה כי הריח יכול פשוט להתקשר לשותף של סלידה או אפילו אלרגיות. ברור לכולם שבמקום סקס של אוהבי ממתין לטיול באמבולנס.

אגב, "עובד" מקום לעומס לא עלויות. Aromasveti, אמנים שונים, כפי שכולם מובנים, מקלות מזרחיים אחרים pribluda סוף סוף כמו הגברות, אבל הצעיר מהם יכול להיות חולה. תנאים אופטימליים: מושתק אור, מוסיקה שקטה ומינימום. אתה צריך להגיד מה שאתה צריך כדי לשמור על הראש שלי עיסוי חייב בהתחלה בבקשה את השותף (ולהוביל מיוחד לְהַמשִׁיך).

הכנת גברים צריכים להתחיל מראש. לא אז אתה צריך להתקרב ונראה לומר: "היום אני אארגן לך עיסוי, ו מאוחר יותר יש לנו יחסי מין ". להכין רק רק לשלוח כמה תמונות אינטימיות ו- SMS בזמן השותף יושב במשרד. אתה יכול להגיד כדי לעשות משהו לא ידוע לחלוטין עבור יחסים מסוימים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, למשל, גברת יכולה תגיד את האיש שלו שהיא הולכת ברחוב בלי הלבשה תחתונה וכך לדבר מת אקסטזה פראית מ "אוורור". באופן טבעי, ולא שותף קנאי, הנוכחי לא צריך להיעשות.

מוסת ארוטי עבור גברים: 5-שלב הוראות__5

על מנת להפוך עיסוי ארוטי נאמן, אתה לא צריך להירשם קורסים או נראה לצפות בסרטונים באינטרנט. למידה מספקת כמה כמה לחשוב על העצה העיקרית.

הכללים העיקריים של עיסוי ארוטי:

חֲלָקוּת פעולה. כמעט כל התנועות צריך להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, חלקה וליטוף. טכניקה: "מסילות-מסילות, ישנים - ישנים", כמובן, יתעוררו באדם זיכרונות נוסטלגיים נעימים, אבל ההתרגשות אינה צפויה. אֵרוֹטִי עיסוי צריך סוף סוף להירגע, להיכנס לחצי. לכן, אתה יכול שטויות אגרופים ולנסות, באופן כללי, כדי לתקן אותו עמוד השדרה לא שווה. רוֹך הוֹשָׁב,. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי לפני עיסוי אתה צריך, זה התחיל לטפל בידיים.

נסתר מקצועי חלום לעבוד עם עשיר ישראל. הם בהחלט נדיבים ואבנים. אבל זה בהחלט לא צד אחד מוצק בעבודה.

להסיר burrs, לקצוץ מסמרים בצורה מושלמת, באופן כללי, לחות את העור עם שמנת. מייצגים עובדה אחת כי רך יותר יהיה ידיים, יותר תענוג הם לְהָבִיא. אינטראקטיבי תנועות. גברים צריכים לגעת כל הזמן: ידיים, אצבעות, שדיים. בתחילה עד סוף העיסוי, בסופו של דבר, להיות במגע מישוש. באופן טבעי, זה בלתי אפשרי עבור לחדר אחר ונראה להיות מוסחת בתהליך. אחרת שותף הוא ירגיש נטוש. מוסמך מעברים. אולי העובדה שאתה צריך לעשות "תוכנית" של עיסוי מראש. לדוגמה, התחל עם גב, נעים לרגליים, מאוחר יותר על החזה. אתה לא יכול סוף סוף לקבל מספיק עבור אחד, אז עבור חלק אחר של הגוף.

הקרן לשמור על הראש כי ההתרגשות יש נכס במהירות לגדול, באופן כללי, כדי להירשם כמנוי. טוב מאוד להדגיש את מה קרוב יותר לסוף עיסוי האיש צריך להיות כבר זה די מתרגש. זה במיוחד שריפת, ולא כל התהליך הוא חושב בתור הקדמה ארוכה למין. אתה יכול לזהות את ההתרגשות כמו בנשימה, ובסימנים טבעיים יותר (מגויסים על ידי נוכחות של זקפה). נערות ליווי בראשון לציון

התחלה של עיסוי 4

בהתחלה, אתה גם צריך לשים שותף בכמה מאיתנו מתייעצים את הנכונות כראוי פּוֹזָה. הוא חייב לשכב בצורה חלקה וישרה. בעיקר, כך ששום דבר לא נשען על הגוף לא להסיח את הדעת. עדיף לשאול שותף מראש על איך זה נוח ונוח.

לאחר מכן אתה יכול להתחיל עיסוי. עדיף ללכת במהלך האופן שבו אנשים רגילים להביע, חלקה, שפשוף תנועות. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שבדרך כלל מתחיל את הפונקציה עם הגבי כי זה הכי גדול וינחה נוח.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות, אם מדובר בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים באופן מלא שהאסקוג רק מלווה את הלקוח באירוע, מחזיק בשיחה ובמודל הליווי של בכיתה VIP ישמש כמחוון עמדה.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אתה צריך במשך כמה דקות להתרכז רק על הגב. עבור "הטוב ביותר להחליק" ידיים יש צורך לשפוך כמה טיפות של שמן כל 2-3 דקות. הכל כבר מזמן לדעת מה אתה יכול פשוט לשפשף את זה.

עִקָרוֹן! את היציבה הטובה ביותר עבור עיסוי - יושב על העליונה על שותף.

איך העיסוי האחורי יושלם (לזמן מה, כי זה יהיה צורך לחזור לאזור זה), אתה יכול פשוט להתחיל עיסוי של החלקים הסמוכים של הגוף. יש לציין כי במילים אחרות לצוואר, הכתפיים, מאוחר יותר לידיים ול אצבעות עצה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה שאתה יכול לדלל את תנועות מלט עם אור שמנמן, צילומים. גם כדלקמן, לשים את זה בעדינות, להקשיב לרצון של השותף.

תהליך בינוני 5

לאחר עיסוי החלק העליון של הגוף, אתה צריך ללכת נישאי. לנוחותך, אתה יכול לשאול גבר קצת לארגן רגליים או לשבת עם הצד שלו.

על כמה באים לידי ביטוי, חלק פילה עדיף לא לשכון - זה לא הרבה זמן לא. הישבן יכול להיות ליטוף, אבל הם לא עיסויים אותם עלויות. זה יגרום למתח מיותר בגוף. לכן, אזור זה יכול להקצות רק כמה שניות, לאחר מכן ללכת למטה - לרגליים.

הכי הרבה שכולם אומללים, החלק הארוגני של הגוף - הרגליים. בעבר, מה ללכת אליהם, אתה צריך לעשות רגליים. כמו כן, יש צורך לעשות בקפידה, כסיכון גדול לגעת ולמשוך את השערות שהתרושות תגרום לרגשות לא נוחים באדם. רגליים ניתן לעסות על ידי stoking ו "לתפוס" תנועות.

רגל צריך לשלם כמות הגון של זמן - 5-10 דקות. יש צורך לעסות כל אצבע בודדת, בחוזקה על ידי לחיצה כריות. נראה שהמרכז לא יגרום לפיגוע של דגדוג, ​​במילים אחרות, לא מבטא תשומת לב גדולה על העקבים.

עִקָרוֹן! אי אפשר סוף סוף להתחרט על השמן, טוב, זה לא הכרחי transfus זה. אתה צריך לשפוך על הידיים שלך או סילטים על איך כולם יודעים את אזור הגיבה של כמות קטנה, ולאחר מכן, בסופו של דבר, לשפשף עד המוצר נספג לתוך העור.

לאחר עיסוי החלק התחתון, אתה צריך "לעלות" על ידי יד, לבלות סוג של מסלול מן הרגליים לתחילת הגב. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אזור השדרה צריך להיות סוף סוף מוסתר על ידי ליטוף ו צובט תנועות. כללים מעניינים אפילו יותר של עיסוי מושלם ניתן למצוא במאמר שלנו.

סוף עיסוי 6

עדיף כך הסוף קרה כמו מילולי, אז במובן הפיגורטיבי של המילה. באמת, אחרי הכל, המטרה העיקרית, איך כולם אומללים, עיסוי ארוטי - זהו ההישג של פריקה הדדית (או מתן הנאה לשותף).

אתה צריך לבקש גבר לשכב על הגב. לְאַחַר מִכֵּן ישנן שלוש אפשרויות פיתוח אירועים:

המשך של אותו עיסוי (רק עם ייצור המוני, לחץ, מלטף במפשעה ורגליים); יישום הטכנולוגיה "גוף גוף "; מעבר לצד האופן שבו החלק האינטימי ביותר הוא.

אפשרות 3 היא הטריוויאלית ביותר. אפשר להביא אדם הרבה יותר הנאה, ורק אחרי זה מסכים לו או, באופן כללי, לקיים יחסי מין, סוג של עיסוי שלך עם המשך. אותו דבר קורה עם חיים אינטימיים אצל אנשים נמצאים במערכת יחסים ארוכה. יש לציין כי ישנן מספר דרכים לשנות מין, ואחד הנמוך ביותר כפי שניתן להביע, משחק הוא עיסוי מיני .שאלה זו היא רק מתחיל לטוס באוויר לאחר השמעה את הנושא. זה טוב מאוד להדגיש מה הגברת צריך גם לעשות עיסוי ארוטי? הכל רק - השותף לא מצפה ממנו מן החבר שלו.

מאוחר יותר אתה צריך לחתום על הגב שלך לגעת השד שלך לחזה החברות. נוסף אתה יכול איכשהו (הראשי - חלקה) משפשף את הגופות, לפעמים נוגעים זה בזה ידיד של פאהו אזור. כך, ההתרגשות משני השותפים מושגת מהר מאוד. לכן, טכניקה כזו לעתים קרובות סוף סוף מתפתחת לתוך מסורתית סקס נרתיקי (אבל עם כל זה מאוד נלהב).

אתה יכול לסיים עיסוי עם אוננות או בעל פה מִין. הכל להיות, תלוי הרצון של השותף. ואפילו לא צריך לקרוא את זה בעקרון, עיסוי ארוטי לא חייב לגדול לקרבה אינטימית, רק במקרה של סקס זה יושלם מעצר מלא. K, איך לבוא לידי ביטוי, לאחר עיסוי האיש יהיה מאוד נִרגָשׁ. ובכן, הגברת אינה צפויה, בסופו של דבר, היא נשארת כמו אדישה.

זה לא מומלץ איזו טכניקה רלוונטית באותה מידה, הראשי - האזן לרצונות ותחושות של שותף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כולם יודעים מה סקסולוג הוא יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

מעניין, למכוני העיסוי אירוטי לגברים צעירים היו עממי פופולארי. זה מאוד טוב להדגיש מה על ידי הזנת בקשה כזו במנוע החיפוש, תראה 10 הצעות. יש צורך לומר כי המפעלים לא רק בענק, ובערים קטנות - הביקוש, לשים את זה בעדינות, מעורר. בפנים של עיסוי ארוטי, הם מספקים כיצד אנו רגילים לקרוא, שירותים שונים: מתוך עיסוי רגיל לעיסוי בביצוע זוג של נשים, עיסוי בג'קוזי ואפילו עיסוי איך כולם אומללים, זוגות מאוהב! לפחות קצת גחמה עבור הכספים שלך. הפגישה נמשכת כשעה, ועל האנשים האלה מוכנים לשלם כמויות עצומות. באמת, בחורים מאוד מרגש את התהליך עצמו, אז לא חושש לעשות עיסוי ארוטי אהוב!

Просмотров: 666 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar