22:48
15 SEPITES שצריכים לנסות בחורים לפחות פעם אחת

האם אפשר לאסור כל אחד לחלום ולהפנטז? נראה כי אנשים שמעולם לא דמיינו דברים מלוכלכים או סצינה מתוחכמת פשוט. לפחות ברגע שכולם חשבו על קרבה אינטימית לסלבריטאים, מוכרים או מיד עם כמה אנשים.

התוכן של המאמר

1 15 sexcriptings

בקרב גברים יש רשימה שלמה של פנטזיות שהם היו חוזרים בשמחה.

רוסית שאינם פנסים ושל חוסר מידע על שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו, רע, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל כאן היחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין דבר יחד עם זנות.

וכן, 15 הרפתקאות הבאות ביקרו בראש כל אדם לפחות פעם אחת. ולגלם כמה רעיונות מהרשימה הוא אמיתי מאוד. בואו נבין מה בחורים חולמים.

15 sexcriptings 15

סקס עם אישה מבוגרת

פנטזיה על סקס עם אישה מבוגרת היא בכלל לא נובה, כי בחורים רבים מרגש נוכחות של אישה מנוסה מינית, אסרטיבית ומרוממת, אשר גם אטרקטיבי, לדף את עצמם פיזית. יודע מה הוא רוצה לא מצפה שמישהו יתמודד עם רגשותיה.

רעיון דומה מתרחש לעתים קרובות אצל נשים. אחרי הכל, כולם רוצים לפחות פעם לשכוח את האחריות ולשלם את עצמם מרשותו של שותף מנוסה יותר.

סקס עם זר

גברים יכולים להכחיש רעיונות כאלה ככל שתרצה, אבל הם במהירות לתת אחד החלקים המבוקשים ביותר על אתרים למבוגרים - פורנו בין גזעי. ולמעשה, במבקש לקיים יחסי מין עם אדם של אזרחות אחרת או גזע אין שום דבר רע (אם זה הדדית).

לרוב, עניין בנאלי בתרבות ובמזג של מישהו אחר מוסתר. יתר על כן, כדי לממש פנטזיה לחיים הוא בהחלט אפשרי.

סקס עם ספורטאי

לפחות פעם אחת בחיים, כל בחור נתפס על נערות מתוח וספורט. הבעלים של גוף יפה ממש למשוך מבט, ולכן זה לא מפתיע כי בדיחות על סקס עם מתעמלים נפוצים כל כך.

ספורטאים, קודם כל, פעיל מאוד ואדי, אז סקס איתם לעולם לא יהיה משעמם. שנית, אימון משופר לתת להם את ההזדמנות לנסות אפילו את תנוחות יוצא דופן ביותר. למעשה, גברים רוצים לא רק לראות דמות יפה, אלא גם לנסות ניסויים שונים במין.

סקס עם הבוגר

ופנטזיה על הקרבה לבוס נותנת גברים מסוכנים. כמו במקרה של נשים אשר גם לדמיין instim בתפקיד המזכיר, גברים רוצים להרגיש אדרנלין בדם. אחרי הכל, היחסים אסור והקרבה הזאת תצטרך לשמור על סוד.

כמובן, כדי להבין seppection זה יהיה קשה, כי למעשה שינה עם הבוס יכולה להיות קשה ומסורבלת (במיוחד כאשר כול משרדים יודעים על זה).

סקס מתוך נקמה

נקמה היא אפריטיף מצוין חם ואפילו מין מעוות עם נגיסה ושריטות. לדברי המחקר האמריקאי, 84% מהנשים הבוגרות לפחות פעם חשבו או ניסו לקיים יחסי מין מנקמה. נערות ליווי בחיפה

כפי שהתברר, רגשות שליליים לשפר את הנאה ולהפוך שותפים פשוטו כמשמעו לא יודע שובע. העיקר הוא לא לסדר מחדש, כך אחרי זה לא התבייש לזכור סקס עם לשעבר.

סקס ללילה אחד

היכולת לבלות לילה טוב להתפזר עם תחילת שחר - זה מה יכול להיות מתורגם עכשיו. וכן, מספר הבישול של גברים חולמים על יחסי מין ללא התחייבות, כי זה כל כך נוח.

ההרפתקה קל לארגן, הולך למועדון, שבו אתה בטח יהיה רוצה להאיר את הערב ללא שאלות מיותרות ובעיות. העיקר הוא לדון בשאלת STD מראש ולא לשכוח אמצעי מניעה, כמו גם היעדר כל הציפיות.

סקס עם זר

לא להיות מופתע, אבל בחורים אוהבים לפנטז סקס עם זרים יפים. בין היתר בגלל האפשרות של מקבל תחושה חדה, אבל רוב הסיבה שלה רצון כזה - צפה פורנו.

וידאו שבו הדמות הראשית מתמודדת עם זר חם מאוד משוחרר, אחד המגרשים הנפוצים ביותר בסרטים למבוגרים. למעשה, כדי לענות על שחקנית פורנו ברחוב לא סביר להצליח, עם זאת, בצורה של משחק תפקידים עם בחורה אהובה שיודע בדיוק איפה אתה נעים יותר, אתה עדיין יכול.

סקס לאחר היכרויות באינטרנט

עוד דרך יוצאת דופן למהר את העצבים - לקיים יחסי מין עם בחורה לאחר שתחקור את האינטרנט. ניסיון כזה הוא מעניין במיוחד, כי ברשת ובחיים אנשים מתנהגים אחרת (ולראות גם). הזנת לתוך מין מיד לאחר היכרויות, בחורים רבים להסתכן, אולם, זוהי המהות של הרפתקה.

כתוב סקס על וידאו

מחשבות על פורנו מקומי או ירי בתפקיד של כוכבת פורנו לפחות לאחר שהשתתפו כולם (חבר 'ה תכופים יותר).

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות - בחורים משגשגים, אשר מתכוונים לא נראה להופיע בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח זה מספיק מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הצורך.

עם זאת, הרעיון להסרת מין על המצלמה רק נראה פשוט, כי אתה צריך לבחור התראה, למקם את האור להרים את התנוחות עם סקירה טובה.

אתה צריך גם לא לשכוח כי אנשי מקצוע אמיתיים יכולים להשתתף בסרטים למבוגרים, שיודעים איך להגיע יחד במסגרת. זה לא צריך להיות צפוי כי המין הקלט ביותר יהיה בדיוק כמו סרטים brazzers.

סקס וירטואלי

היתרונות של שיחות מלוכלכות באינטרנט הם רק ענקיים. ראשית, אף אחד לא רואה אותך. שנית, אתה יכול לכתוב ולעשות כל דבר בזמן השותף שלך אוהב. הכללים העיקריים של המיזוג הם אנונימיות, מעורבות ולא נלהב. חבר 'ה רבים מפחדים לעשות רצונות סודיים בחיים האמיתיים, כך שתוכל, כדי להתחיל, לצייר אותם.

סקס במכונית

גברים חולמים על סקס במגוון תנאים, אבל מכוניות הם אחד הפופולריים ביותר, כי רבים למצוא סקס במכונית מרגש. עם זאת, בני הזוג שלך סיכונים הפרה את החוק אם החלק הפנימי של המכונית גלוי לציבור, כדי להיזהר. עדיף לבוא מוכן עם שמיכה על החלונות וקיים יחסי מין רק על טריטוריה בטוחה ונטושה.

סקס במשרד

בכל משרד, יש כנראה עמית שנמשך מאוד על ידי כל העובדים, אז אתה רוצה לקיים יחסי מין במשרד - זה מאוד נפוץ פנטזיה.

משמעותי בתוספת intima במשרד - מיקומים רבים לעומת המכונה. שולחן, פרוזדור, מדרגות, מזווה או שירותים. העיקר הוא לא להיכנס עדשת המצלמה מעקב, אשר רק מוסיף עניין.

Sexvesterinka

חבר'ה רבים רצו לפחות פעם אחת ללכת למסיבת מין גדולה, שם הכל לפלרטט וליהנות אחד עם השני. במקביל, מעניין יותר ללכת עם המחצית השנייה, אם אתה ביחסים חופשיים. אז אתה יכול לראות אחד את השני בזמן שאתה מקבל את תשומת הלב של אורחים זרים של הצדדים.

חשוב שלא לשכוח שאין חבר מושבעים ודעות קדומות באירועים כאלה, רק תענוג ומהנה!

סקס שלישיה

במהלך הסקר של יותר מ -4,000 גברים לתשוקותיהם המיניות שלהם, מספר הפנטזיה שלהם היה שלישיה. למעשה, כמעט הכל, גברים ונשים כאחד, בשלב מסוים חשבו על הרעיון הזה.

האטרקטיביות של שלישיות סקס נראה מושרשת במספר תשוקות:

הרצון להיות כמה שותפים מסוימים וליהנות כוח זה הרצון להיות מדוכא פיזית (כך ארבע ידיים מגע ושני הפה נשקו לך) הרצון לחקות את מה שאתה רואה בפורנו

כמובן, שלישיה באה לא לכל זוג, כי זה חשוב להיות בסיס מוצק של אמון וניסיון.

סקסמרפון

בדיחות עייפות, כי הרבה בחורים באמת רוצים לפחות פעם אחת לנסות סקס מעוות, שנמשך כל הלילה ארוך (או לא אחד). כמובן, sexmarafon קל יותר להציג מאשר לגלם. כאן סיבולת גבוהה ליבידו גבוה. לא יהיה מיותר בית כפרי שבו אף אחד לא מעוות את בני הזוג שלך.

היתרון של הרפתקאות אלה הוא שהם מאוד קל ליישם ללא תוצאות. אולי הרשימה התבררה להיות הרפתקאות כי היית מאוד ליישם. אז למה לצפות?

Просмотров: 144 | Добавил: petmehvmunt | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar